Reklamácia
Ako postupovať pri reklamácii či vrátenie produktu?
Reklamácia sa riadi Reklamačným rádom a Všeobecnými obchodnými podmienkami.
Prosím vyplňte a vytlačte protokol k reklamácii tovaru / Oznámenie o odstúpení od zmluvy.
Následne produkt s nákupným dokladom aj vyplneným protokolom doručte na adresu:
AVACOM s.r.o. - Reklamácia
Ocelářská 659/5
190 00 Praha 9
Pri objednávke prepravy zadajte prosím telefónne číslo +420 774 106 590 a e-mail reklamace@avacom.cz, aby sme mohli vašu zásielku pri ceste k nám sledovať.
Ak budete produkt posielať prepravnou spoločnosťou, nezabudnite produkt vhodne zabaliť, aby počas transportu nedošlo k následnému poškodeniu.
V prípade vrátenia produktu a odstúpenie od zmluvy v lehote štrnástich dní zabaľte prosím nepoškodený výrobok v pôvodnom maloobchodnom obale do vhodnej krabičky či iného obalu tak, aby nebol poškodený ani produkt ani maloobchodné obal.